Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne strani sola.petielement.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Sola.petielement.si je spletna stran, ki jo upravlja PETI ELEMENT STUDIO, storitve in trgovina, d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani sola.petielement.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in ostale stroške,
  • način plačila in uveljavitve storitve
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca reklamacija storitve
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

Ponudba storitev

Zaradi narave naših storitev (izvajanje tečajev in vadb na različnih lokacijah) se dogodki na spletni strani sola.petielement.si pogosto ažurirajo in spreminjajo.

Vse vadbe in tečaji se izvajajo pod strokovnim vodstvom inštruktoric, za katere se tako inštruktorice kot ponudnik sola.petielement.si zavezuje, da bodo ponujene storitve vedno najvišje kvalitete in v zadovoljstvo uporabnikov.

Sola.petielement.si si prizadeva za natančnost in ažurnost urnikov in si pridržuje pravico spremembe ali odpovedi vadb/ tečajev v primeru bolezni, ali premajhnega števila prijav.

Načini plačila

Na spletni strani sola.petielement.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

TEČAJI IN DELAVNICE

  • preko nakazila UPN na TRR (PETI ELEMENT STUDIO, storitve in trgovina, d.o.o.)
  • plačilo preko Paypala
  • preko plačilnih kartic Master Card, Visa (Stripe)

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na njegovem e-mailu.

Cene

Objavljene cene veljajo za vse stranke. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh kupcu skušal ponuditi ustrezno cenovno rešitev, ki bo služila obojestranskemu zadovoljstvu.

Tako ima kupec “Celostna zasebna spletna šola” ali “Delna zasebna spletna šola” ponujeno možnost plačila v dveh obrokih. Prvi obrok je za zagotovitev mesta potrebno plačati v roku najkasnje do 48 ur po prijavi, drugi obrok pa najkasneje do konca tečaja.

Karto za vadbe je potrebno plačati pred samim začetkom udeležbe.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo z izdanim mailom, ki vsebuje račun, oziroma v primeru vadb – po poteku 48 urnega roka rezervacije. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Rezervacija mesta in nakup

Rezervacija mesta se opravi z izpolnitvijo prijavnice, ki se nahaja v posameznem zavihku tečajev in vadb v rubriki »Informacije o delavnici«, na zgornji levi strani enkrana.

S klikom na gumb »prijavi se« sledi izbor terminov za vadbo oziroma tečaj, ki se ga želite udeležiti.

Po izbrani vadbi sledi vnos osebnih podatkov in podatkov za plačilo računa. Z oddano prijavnico na elektronski naslov prejmete sporočilo s podrobnejšimi podatki in predračun.

S tem je vaše mesto na tečaju/vadbi rezervirano za 48 ur. V tem roku je za dokončno potrditev rezervacije potrebno opraviti tudi plačilo.
Pravica do odstopa od nakupa

Po nakupu je odstop nakupa možen samo v primeru pisne odpovedi najkasneje 1 teden pred pričetkom tečaja/vadbe ali pa v primeru bolezni, za katero mora biti inštruktorju predloženo zdravniško potrdilo. V tem primeru je možno vadbo/ tečaj nadomestiti v prihodnjih terminih, ali pa dobiti povrnjen denar.

Pogoji odpovedi vadbe/tečaja

Uporabljen predplačniški kredit (razen v zgoraj navedenih izjemah) v primeru odpovedi rezervacije ali neprihoda ne bo povrnjen.
Pogoji odpovedi delavnice/tečaja

S prijavo na tečaj ali delavnico je mesto rezervirano za obdobje 48 ur. Možnost plačila tečaja je v dveh obrokih (v kolikor je to tudi poudarjeno). Prvi obrok je potrebno poravnati v roku 48 ur po prijavi. S tem je mesto na tečaju potrjeno. Drugi obrok je potrebno poravnati najkasneje do konca tečaja. V primeru odsotnosti na tečaju, je zamujeno srečanje mogoče nadomestiti ob predhodni najavi na enakem tečaju, ki izvedenem v prihodnjih terminih.

V primeru prijav na delavnice in ekskluzivne programe je za rezervacijo mesta potrebno vnaprejšnje plačilo celotne kotizacije.

Popusti in akcije

Ponudnik si pridrži pravico spreminjati ali odstraniti ponudbo tekočih akcij. V primeru, da je plačilo opravljeno preko plačilnega naloga UPN (TRR) in je akcija oz. promocija v tem času potekla oz. je bila odstranjena se ponudnik zavezuje, da bo upošteval akcijo oz. promocijo ob času, ko je bilo opravljeno plačilo. Popusti pri zakupu kart za vadbe veljajo, če se oseba prijavi na več različnih rednih vadb.
Ker so vadbe in tečaji ločene enote, se popusti ob istočasno zakupljeni vadbi in tečaju ne obračunajo.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov strank. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo, prav tako bodo trajno varovane osebne slike tečajnikov pridobljene na tečajih. Izbrane slike tečajnikov bodo objavljene samo v primeru dogovora in pisnega soglasja tečajnika o njihovi objavi.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko e-maila ali telefona posredovanega na prijavnem obrazcu samo za namene opominov, ali informacij o spremmebi podatkov tečajev/vadb. Stranka lahko ponudnika kontaktira prek e-maila info@petielement.si ali telefona 041 352 555 v času uradnih ur in sicer: od ponedeljka do petka med 09:00 in 16:00.

Varovanje osebnih podatkov in posredovanje informacij

Vse o politiki varovanja osebnih podatkov si preberite na tej strani.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, število prostih mest in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil mesto na čakalni listi. Ob sprostitvi mest ali novih terminih bo kupec takoj obveščen. V primeru zapolnjenosti mest in že izvedenega plačila bo ponudnik kupcu lahko omogočil tudi preklic naročila ali zamenjavo rezervirane storitve.

Vse programe, delavnice in nasvete, ki jih ponudnik deli na svoji spletni strani in organizira na spletu ali v živo, niso nadomestilo za ustrezno zdravniško pomoč. Če imate resna bolezenska stanja, bolečine, kakršnekoli težave z zdravjem se pred prakticiranjem programov posvetujete z ustreznim zdravstvenim delavcem.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika lahko obrne prek elektronske pošte ali telefona. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku petih delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljne obravnave postopka.

Ponudnik si prizadeva, da bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno.